forex trading logo

Авторизация



Кто на сайте

Сейчас 9 гостей онлайн

Статистика

Пользователи : 3715
Статьи : 329
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 110638

 

 

http://teplovod.dp.ua

Фильтры воды

Водонагреватели

Насосы

Газовые котлы

Газовые колонки

Home Методика та методологія навчання
Методика та методологія навчання

Адреси блогів педагогів ПТНЗ Дніпропетровської області

 

 

Подробнее...
 
Презентація по майстер-класу для викладачів фізики

Презентація

 
Методичка

Ефективний урок

 
Абетка методичних технологій

Дуже часто, при плануванні методичної роботи в педколективі перед нами

стоїть питання щодо форм проведення методичних заходів, видів та форм

методичних технологій. Детальніше тут

 
Продукуймо ідеї!

Що вигукнув Ісаак Ньютон, коли йому на голову впало яблуко (див. ілюстрацію)? Можливо, як свого часу Архімед, він вигукнув: «Еврика!»?       
До речі, це грецьке слово перекладається нашими двома словами «я знайшов». Словник іншомовних слів трактує його як вислів радості з приводу вдалого розв
язання задачі, виникнення нової думки, ідеї.
  

Подробнее...
 
Печа куча як ефективний засіб (само)виховання

Чи ж давно вам довелося страждати від багатослів’я оратора на нараді (педраді, семінарі, конференції)? Чи ж завжди ви самі можете вчасно замовкнути на уроці (семінарі, конференції)? Чи ж умієте вкластися в регламент, не катуючи слухачів? Чи спроможні сказати головне за наданий вам час? Чи навчаєте цього своїх вихованців? Чудовий спосіб тренування стислості й точності висловлювання – печа куча (PECHA KUCHA). Ні, це не співзвучний англійському picture вислів. У японській мові це звукове наслідування балаканини – як українське «гала-бала» чи популярне сленгове «бла-бла-бла». Так називають формат інтелектуального креативного спілкування, винайдений 2003 року двома австрійськими архітекторами з Токіо…

Печа-Куча як вона є   Сайт PechaKucha

Подробнее...
 
Інтернет-ідеї в традиційній методиці

Погодьмося, що запити, які людина робить у інтернет-пошуковиках, багато розповідають про її інтереси, захоплення, життя в цілому, навіть засвідчують рівень її інтелекту! Якщо ж реальне життя та пошукові запити людини тісно пов»язані, чому б не пофантазувати та не уявити, які запити могли б робити історичні особи та літературні персонажі, якби інтернет був у них під рукою? А чому б не використати цей хитромудрий хід у навчальному процесі? Нехай учні доберуть і запишуть 5 (10) запитань, які міг би «закинути» у пошуковик Богдан Хмельницький, Фауст, Євгеній Онєгін… Хай школярі доберуть такі запитання індивідуально, у парах або в групах! Нехай обрані запити мотивують, а свій вибір обґрунтують! Або навпаки – хай назвуть ім’я історичної особи або літературного героя за тими запитами «до Google», які прочитає нібито він їхнього імені вчитель.

Подробнее...
 
Самоосвітня діяльність педагога

Самоосвіта є необхідною умовою професійного зростання викладачів.

З прогресивним досвідом з даного питання ділиться викладач ПТУ-88 Приходько Світлана Степанівна.

Завантажити тут

 
Видавнича діяльність

Методичні рекомендації щодо видавничої діяльності в методичній роботі педагогічних працівників. Рекомендації розроблені кафедрою педагогіки післядипломної освіти Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти Завантажити тут

 
Банк освітніх технологій

До Вашої уваги "Банк освітніх технологій"-все про існуючі педагогічні технології. Завантажити тут

 
Нетрадиційні уроки: за і проти.

Ставлення до нетрадиційних уроків досить неоднозначне. Одні педагоги вважають їх прогресивним кроком у розвитку педагогічного процесу. Існує також думка, що такі заняття є компромісом з учнями, які не хочуть і не бажають наполегливо працювати. Однак, незаперечне, що нестандартні уроки підвищують зацікавленість учнів до предмета, роз­вивають творчість, навчають працювати з різними джерелами знань, у якійсь мірі знімають перевантаження учнів домашніми завданнями, розширюють кругозір.  Завантажити тут.

 

 

 
Дидактика

Дидактика (від гр. didakticos — повчальний) — розділ педагогіки, який розробляє теорію освіти та навчання, тобто науково обгрунтовує їx зміст, досліджує закономірності принципи, методи та організаційні форми. В методичних рекомендаціях надані основні виимоги за категоріями дидактики. Завантажити тут.

 

 

 
Вимоги до портфоліо педпрацівників

Портфоліо є технологією автентичного оцінювання освітньої і професійної діяльності. Це індивідуальний, персонально підібраний пакет матеріалів, які з одного боку, демонструють результат роботи, а з іншого, містять інформацію, яка характеризує способи аналізу і планування діяльності студента, викладача, методиста. У методичному посібнику зібрані матеріали, які допоможуть методисту, викладачу розібратися у технології, правильно дібрати і укласти матеріали свого портфоліо, організувати зібрання, систематизацію та укладання портфоліо. Завантажити тут.