
Адреси блогів педагогів ПТНЗ Дніпропетровської області
|
Подробнее...
|
Презентація по майстер-класу для викладачів фізики |
Абетка методичних технологій |
Дуже часто, при плануванні методичної роботи в педколективі перед нами
стоїть питання щодо форм проведення методичних заходів, видів та форм
методичних технологій. Детальніше тут |
Що вигукнув Ісаак Ньютон, коли йому на голову впало яблуко (див. ілюстрацію)? Можливо, як свого часу Архімед, він вигукнув: «Еврика!»? До речі, це грецьке слово перекладається нашими двома словами «я знайшов». Словник іншомовних слів трактує його як вислів радості з приводу вдалого розв’язання задачі, виникнення нової думки, ідеї.
|
Подробнее...
|
Печа куча як ефективний засіб (само)виховання |
Чи ж давно вам довелося страждати від багатослів’я оратора на нараді (педраді, семінарі, конференції)? Чи ж завжди ви самі можете вчасно замовкнути на уроці (семінарі, конференції)? Чи ж умієте вкластися в регламент, не катуючи слухачів? Чи спроможні сказати головне за наданий вам час? Чи навчаєте цього своїх вихованців? Чудовий спосіб тренування стислості й точності висловлювання – печа куча (PECHA KUCHA). Ні, це не співзвучний англійському picture вислів. У японській мові це звукове наслідування балаканини – як українське «гала-бала» чи популярне сленгове «бла-бла-бла». Так називають формат інтелектуального креативного спілкування, винайдений 2003 року двома австрійськими архітекторами з Токіо…
Печа-Куча як вона є Сайт PechaKucha
|
Подробнее...
|
Інтернет-ідеї в традиційній методиці |
Погодьмося, що запити, які людина робить у інтернет-пошуковиках, багато розповідають про її інтереси, захоплення, життя в цілому, навіть засвідчують рівень її інтелекту! Якщо ж реальне життя та пошукові запити людини тісно пов»язані, чому б не пофантазувати та не уявити, які запити могли б робити історичні особи та літературні персонажі, якби інтернет був у них під рукою? А чому б не використати цей хитромудрий хід у навчальному процесі? Нехай учні доберуть і запишуть 5 (10) запитань, які міг би «закинути» у пошуковик Богдан Хмельницький, Фауст, Євгеній Онєгін… Хай школярі доберуть такі запитання індивідуально, у парах або в групах! Нехай обрані запити мотивують, а свій вибір обґрунтують! Або навпаки – хай назвуть ім’я історичної особи або літературного героя за тими запитами «до Google», які прочитає нібито він їхнього імені вчитель.
|
Подробнее...
|
Самоосвітня діяльність педагога |
Самоосвіта є необхідною умовою професійного зростання викладачів.
З прогресивним досвідом з даного питання ділиться викладач ПТУ-88 Приходько Світлана Степанівна.
Завантажити тут |
Методичні рекомендації щодо видавничої діяльності в методичній роботі педагогічних працівників. Рекомендації розроблені кафедрою педагогіки післядипломної освіти Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти Завантажити тут |
До Вашої уваги "Банк освітніх технологій"-все про існуючі педагогічні технології. Завантажити тут |
Нетрадиційні уроки: за і проти. |
Ставлення до нетрадиційних уроків досить неоднозначне. Одні педагоги вважають їх прогресивним кроком у розвитку педагогічного процесу. Існує також думка, що такі заняття є компромісом з учнями, які не хочуть і не бажають наполегливо працювати. Однак, незаперечне, що нестандартні уроки підвищують зацікавленість учнів до предмета, розвивають творчість, навчають працювати з різними джерелами знань, у якійсь мірі знімають перевантаження учнів домашніми завданнями, розширюють кругозір. Завантажити тут.
|
Дидактика (від гр. didakticos — повчальний) — розділ педагогіки, який розробляє теорію освіти та навчання, тобто науково обгрунтовує їx зміст, досліджує закономірності принципи, методи та організаційні форми. В методичних рекомендаціях надані основні виимоги за категоріями дидактики. Завантажити тут.
|
Вимоги до портфоліо педпрацівників |
Портфоліо є технологією автентичного оцінювання освітньої і професійної діяльності. Це індивідуальний, персонально підібраний пакет матеріалів, які з одного боку, демонструють результат роботи, а з іншого, містять інформацію, яка характеризує способи аналізу і планування діяльності студента, викладача, методиста. У методичному посібнику зібрані матеріали, які допоможуть методисту, викладачу розібратися у технології, правильно дібрати і укласти матеріали свого портфоліо, організувати зібрання, систематизацію та укладання портфоліо. Завантажити тут.
|
|